Thursday, 31 March 2011

telefon

cik kiah tak perasan pun td kat meja sampai laa farid kawan cik kiah tegur...



td lepas ckp kat telefon ofis...terus letak kat meja. tak perasan pun sebelah tu ada calculator..dan handphone lain. takut tersilap je dok ingatkan calculator tu blackberry...(casio blackberry). hahahhahahha. nyanyuk. kan dah kata....hahah..td ada org call nak ckp dgn farid...cik kiah bg laaa telefon ofis tu kat dia. lepas je ckp..dia terus nak masukkan dlm beg. sbb kalut dah nak pi jaga ujian pula. hahhahahhaha...siapa yg lg nyanyuk ni?? :)

1 comment:

  1. Thanks for your share! very impressive!

    cheap nolvadex

    ReplyDelete