Thursday, 8 January 2015

Mulut Ikan kelisa merah

Kisahnya...lps cik kiah beli cik merah...Ada org Tanya...jenis Senduk ke? Hahahahha. Cik kiah pun tak perasan Senduk ke apa...lps tu terus google...study bab Senduk kelisa pulak...Senduk tu rupanya jenis spoon head. Mcm melengkung sikit dkt dgn Mulut tu. 
Kan bila tgk betul2 gmbr cik merah Kat atas tu nampak mcm melengkung sikit Kat bahagian atas mata tu sblm Mulut Ikan tu. Katanya mmg kebanyakan kelisa merah mempunyai genetic spoon head. Dan kdg2 mmg org nak sgt pun jenis spoon head ni. Cik kiah dan Suami tak kisah sgt pun...pd mata kami cik merah ni amat cantik. Hahahahha. Di mata kami la. 
Lps tu br2 ni Ada pulak yg tegur gmbr cik merah...Mulut tu mmg mcm tu ke? Org tu kata cik merah tu jenis plj! Hahahahha. Menda laaa pulak plj ni? Cik kiah penah dgr pjj sj. Plj??? Hahhahahaha. Terus Tanya...plj tu apa? Dia pun tunjuk laa...

Org tu kata Mulut Ikan yg plj ni muncung yg bawah tu terlebih dr yg atas. Berdasarkan gmbr yg Dia tunjuk ni...Mulut Ikan tu tak rapat. Ternganga sikit. Agak Seksi. Mcm Angelina Jolie laaa pulak kan. Hahhahahaha. Itu Ikan Dia laaa kot kan. Sbb Dia minta pendpt otai2...mcmana nak buat kalau Ikan kelisa jd Mulut plj ni...so Ada yg sarankan kena bg mkn lebih kerap pada Ikan yg jd plj ni. Kdg2 dgn bg mkn lebih kerap Akan memulihkan semula Mulut plj ni. Hahahahha. Well...persoalan skrg ni...adakah cik merah cik kiah pun bermulut plj? 


Ini gmbr terbaru cik merah. Tak tau laa nak kata cik merah ni plj ke tak. Hahahahha. Nampak cantik comei cute ja cik kiah tgk. Hahahahha. Harap2 cik merah ni tak plj laaa kan. 




Dimata cik kiah...cik merah ni cantikkkk sgt. Cute. Body yg pjg...tak buntal sgt...slim molek ja. Ekor yg lebar...sirip yg besar...cantik sgt. Indahnya ciptaan Allah...

No comments:

Post a Comment