Wednesday, 28 January 2015

Gotong royong

Hari ni cik kiah terlibat dgn gotong royong politeknik. Best. Pg2 start dgn acara Ini...


Panas kan bdn. Tp cik kiah jd tukang tgk sj. Mls nak join goyang2 bdn sbb kaki cik kiah tak ok lg. alasaaaaan la sgt kan. Hahahahahah. Ok laaaa. Lps tu br laaa Ada adegan gotong royong Kat ofis. Cer teka cik kiah terlibat Kat bahagian mana? Hahahahha. 


Hahahahaha. Bleh caya tak???? What??? Ajk surau???? Hahhahahaha. Ok2...percayalaaaaaaaa.
Mula2 tu keadaan surau tu mcm ni...


Keadaan kabinet tempat Simpan telekung...surau staf ni. Hahahahaha.


Tuala yg bergantungan....


Sabun makcik cleaner dan sabun pengguna surau...


Rak yg tak nampak sgt kegunaannya...dan satu cermin besar yg tersandar tepi dinding. Ermmm...agak tak menarik. Lantai tile tu kotor dan mcm Ada bau. So td...cik kiah dpt bantuan dr student kesayangan utk tolong cantikkan surau. Hahahaha. Ok...Ini laaa adegan lepas tu...


Kemas dan menarikkan???



Student tlg paku dan gantungkan cermin. Kemas hasil kerjanya. Suka. Surau Dah jd kemas...cantik dan lebih wangi. Tq student2 cik kiah yg disayangi sbb tlg buatkan semua ni...utk lecturer depa yg suka selfie ni....

Cik teleang....






Saturday, 24 January 2015

Sgt obses dgn buih


Suamiku br beli 'gajet' br utk budak merah ni...maka budak merah ni jd sgt obses dgn gajet br ni. Nak main dgn buih2 ni. Bertambah payah laaa cik kiah nak ambik gmbr Dia ni...terlajak aktif. Hahahahha. Suamiku kata tak bleh pasang selalu kot buih ni...takut cik merah ni letih. Sbb Dok aktif main buih sgt kan. 


Tak nampak pun cantik tang mana buih ni...tp nampak laa Ikan suka sgt main Kat buih tu....itu ja laaa. 


Friday, 23 January 2015

Jerawat!!!


Ish!! Jerawat besar br muncul Kat muka cik kiah. Geramnya tgk. Dah laa besar...sakit pulak tu. Ish!!! Nak kata jerawat galak...Dah 4 Siri Dah ni rasa mcm tak dan kot nak galak. Hahahah. Bkn masa Dah kot. Hahahah. 

Tuesday, 20 January 2015

Friday, 16 January 2015

Montok

Jambu

Apakah definisi sebenar bg perkataan minah jambu?? Hahahahha

Jambu tak makcik hari ni? Hahahahaha. Tgh merana sakit jari kaki. Tp Masih boleh senyum dan selfie lg sblm balik keja. Pdhal keja Ada belambak lg ni. Mai tgk klu tak caya...sememeh meja. Sama serabut mcm tuan meja. Hahahahaha. Mcm2 benda Ada Kat meja. Keja yg tak siap...keja yg patutnya siap...keja yg tak start lg...keja yg Dah start. Adeh!!! Bila laa nak pencen??? Hahahahaha. Sbr laaa wahai hati...Dah Ini laaa sumber rezeki cik kiah nak sara keluarga. Nak besarkan anak2. So kena laaa buat sehabis baik. Sehabis baik pd pendpt cik kiah laa kan...Ikut kemampuan cik kiah. Mesti org lain tgk...ek eleeeeeh!!! Mcm tu je mampu buat! Harap selfie je rajin!!!