Friday, 27 March 2015

Pirate lagi











Anak mix

Hahahahha. Klu cina campur India...org kampung cik kiah panggil kanuk...org penang panggil cindian. Tp ni Oren + M...nak panggil apa ya? Moren? Hahahahah. Mcm sdp ja Moren. English style. Ok laaaa. Nama tak rasmi budak ni adalah Moren. Si Moren ni...sblm ni selalu juga berair ja mata. Tp skrg alhamdulillah...Dah ok. Jom tgk gmbr si Moren. 



Gebu ja kan..Seksi. Dgn mata tu. Moren ni betina. Ala2 pirate sbb hitam Kat sblh mata tu. Comei. Jenis muka bulat. Tak tau laaa byk Ikut muka siapa...Oren atau m. Tp comei. 

Tunggu test

Budak2 tgh buat test...puannya tgh update blog. Hahahahahh. Gila ke apa ni??? Bknnya apa...skrg ni kena Pandai curi masa utk buat keja extra mcm blog ni. Sbb keja blog ni bknnya masuk dlm skt. Hahahahahah. Ni keja curi tulang namanya ni. Hahahahaha. So klu nak mencuri pun kena laaa berpada2. Agak2 laaa kan. Mcm Ada org tu 24 jam Dok Ngadap PC...tp keja tak siap. Hebat tak? Hahahahha. Cik kiah dulu2 pun sama mcm tu juga. Boleh tenggelam dlm alam maya ni. Kdg2 bleh tak Lena mlm sbb Dok online sampai pg. Kat ofis pun sama juga. Bleh online mengadap blog org lain ni...lama. Tp kan...skrg ni cik kiah Dah tak Ada byk masa nak Dok lapuk Ngadap PC mcm dulu2 tu. Uih!!! Byk lg keja lain nak buat. Tak larat Dah. Nak tgk PC dgn benda2 merapu tu atau nak siapkan keja yg belambak tu. Balik Rumah dgn task Kat Rumah pulak. Penat woo...hahahahaha.
Ok...cik kiah nak tunjuk gmbr budak ni...




Budak ni mata comot. Knp Tah. Mcm tak Pandai pakai eye liner. Hahahaha. Cik kiah nampak mata budak ni mcm berair sj. Tgk laaa nanti nak buat mcmana utk atasi mata berair ni. Risau juga tgk.


Si putih yg Ada hitam


Dr Pandangan depan mmg budak sekor ni nampak gebu putih ja. Tp sebenarnya budak putih ni Ada juga hitam2nya Kat bdn. Kena tgk betul2. Hitam2 tu Ada Kat telinga dan ekor. Kat kaki pun Ada juga mcm belang2 hitam. Tp tak clear sgt. Tp tetap gebu dan comei di mata cik kiah. Betina kot budak ni. Aktif dan mesra dgn org. Suka main. Panjat2. Gedix sgt. Kdg2 Dia panjat Kat tmpt tu...dan masa tu mak Dia tgh nak 'membuang' Kat pasir tepi tu...Dia bleh Dok usik kepala Mak Dia. Tuan Dia pulak boleh Dok sengeh tgk Kat tepi tu. Pdhal hebat juga tu bau taik mak Dia yg tgh membuang tu. Hahahahha. Betapa laaaaaa kritikalnya tuan depa ni kan. 


Tuesday, 24 March 2015

Red aro





Cik kiah tgh menunggu...aduih!! Rasa berdebar2...sakitnya tuh...di dalam hati ku...

The pets

Uih!! Makin meriah Dah Rumah cik kiah skrg ni. Dah mcm petshop. Hahahahahah.




Ada Dua ekor yg putih gebu..











Yg bwh ni pic mlm td pulak ni...





Cute??? Hahahahha. Sgt gebu kan???