Tuesday, 21 April 2015

Mengantuk

Tiap2 hari mcm ni...rasa mengantuk ja. Pelik betul. Hahahahha. Sbb apa ya? Ermmm...si Ismail tu selalu tiap2 mlm Akan terjaga byk kali dan menangis yg tak tau apa puncanya. Dgn mak Dia sekali laaa Akan terjaga berkali2. Sbr sj laaa. Itulah antara cabaran Ada anak2 ni...tak kisah laaaa anak kecik ke anak besar ke...nak kucing ke...tetap Ada cabaran...ish!! Tazkirah lg....boring kan??

Monday, 20 April 2015

Budak Ini pulak

Yg mana satu yg nak cerita kan ni??? Ok...yg ni...
Budak kurus ni...
Comei tp kurus. Harap bulu ja kembang. Tp Dia laaaa yg paling notti. Suka usik yg lain dlm sangkar. 
Tuannya Posa...letih. Lembek. Nak rehat

1 rejab

Selamat Posa sunat kawan2...hari ni mesti ramai yg tgh Posa sunat 1 rejab...barakallah...alhamdulillah...kita masih diberi peluang utk hidup sehari lagi...menikmati 1 rejab. Ingat...tak lama lagi ramadhan pun nak muncul ni ha...Posa Dah ganti semua Dah ke?? Hahahahhah. Eeeee...takut kan...agaknya Dah brp byk laaa dosa kita yg Dah kita buat. Tak muat buku ke apa kan. Hahhahah. Dah...tazkirah sikit2 Dah laaa kan...
Jom lyn gmbr meow2 cik kiah...


Dan Ini pulak gmbr tuannya pg ni...

Sj laaa nak tayang muka sendiri juga pg ni. Tak kuasa nak layan kan?? Hahahahaha. Tgk ja...Jgn lyn lebih2 pulak nooooo. 



Friday, 17 April 2015

Terperasan lebih

Sakitnya tuh di sini...
Tuan kucing...
Dan Ini gmbr kucingnya...
Mana lagi comei?? Tuan kucing atau kucing??? Hahahhaahha. Sakitnya tuh di sini...

Thursday, 16 April 2015

Pg ni

Assalamualaikum...slmt pg hari khamis. Selamat Posa sunat khamis. Selamat posa ganti. Ish...sat sj masa beredarkan...Dah nak Mai rejab pulak...tak lama lg ramadhan pulak nak Mai...lps tu syawal pulak. Adeh!!! Org Dah start beli kain dan tempah baju raya Dah ni. Cik kiah bila lg? Hahahahha. Raya kali ni nak buat baju apa ya? Ish! Ish!! Rejab pun br nak Mai Dah fikir baju raya ni. Apa cerita ni kan...
Ok laaa...cik kiah pg ni...
Ish! Lebam mata tu. Nak kata tak cukup tidok...dak pulak. Terlebih2 Dah rasa ni. Apa projek hari ni?? Sambung marking laaa kot. Koma kan diri marking. Hahahahha. Konon...klu betul2 koma kan diri utk marking...Dah lama siap marking Dah tu. Masalahnya Dok keja koma benda benda lain...time marking ja jd mengantuk...berair mata ni tahan mengantuk. Apa laaaa punya baloq kan. 
Tetiba pi buh gmbr minah kecik ni pulak...cik kiah tgh fikir mcmana nak gemukkan budak kecik ni. Suka tgk kucing yg gemuk dan gebu. Target lepas ni...nak buat projek utk gemukkan kucing2 Kat Rumah tu. 

Wednesday, 15 April 2015

Sakit kepala

Hari ni makcik sakit kepala. Berat sgt rasa kepala ni. Berdenyut2 Kat mata ni. Kena Lena kot br ok. Alasan utk Lena. Hahahahahah. Tp nak kena siapka. Marking final ni. Sikit ja pun. 29 skrip ja pun. Tp baloq laaa sgt nak marking. Adeh!!! 

Tuesday, 14 April 2015

Hari ni

Bila tah nak kecut sikit pipi labuh tu. Hahahaha. Labuh sungguh pipi ni. Knp asyik tayang muka sendiri ni? Sbb Dah tadak cerita Dah nak cerita. Mood nak marking pun Dok kena paksa ja Mai ni. Haru sungguh klu sampai kena paksa ni. Baloq liat sungguh laaa. 
Ok laaa. Hari ni nak tayang gmbr hujung minggu br ni
Cantikkan...






 Ini dgn lampu putih dan lampu merah. Tgk pulak tanpa lampu...
Cantik jugakkan...
Letih Dah...Posa hari ni...lenkali pulak sambung cerita