Monday, 21 April 2014

MENGANTUK

Sungguh la mengantuk gila babang dah td dok key in markah. ayoyoyo. asalnya terasa mcm nak puasa hari ni. siap sahur dgn sekeping roti telur dah pg td. tp bila sampai pukul 9.30 td...dok key in...tiba2 rasa lapar sgt...dan mata pun berpinar2..lpr dan mengantuk. sbr saja la. tak leh nak sambung key in...tak nampak dah ni...

berpinar2 dah tgk A..B...C...D. hahhahahahaha. bahaya betul. soalan nombor 15 jd soalan nombor 20. hahahahhahah. sbr saja la. sbb lpr sgt. makanya...cik kiah pun batalkan hasrat nak berpuasa. keluar dr bilik dan pi beli makanan. hasrat dihati nak beli roti canai kat kedai pakcik dpn poli. tp terus tak jd nak ke situ...sbbnya ternampak kemalangan kereta kat simpang nak masuk ke kedai tu. livina dgn viva. wah! cancel terus. terus pi mc d...dan beli ni


letak black pepper byk2...lepas tu terus cerah biji mata. hahhahahaha. bleh sambung key in. harap2 siap hari ni juga. :)

bila terlepas...

 oren yg selalunya dlm sangkar...sekali bila saja2 dilepaskan kat luar sbb cik kiah seharian ada kat rumah. weekend br ni cik kiah tak balik Yan sbb ada majlis bertunang anak sedara suamiku kat parit buntar. saja la lepas si oren bergilir2 dgn M. tak nak lepas serentak sbb tak nak depa tu bergomoi tanpa alasan. hahahhahaha. so bila dilepaskan saja...terus la nak explore rumah. hahahhahaha. lwk tgk dia...








dah penat jelajah...pi lepaking kat kerusi. suka tgk bulu oren yg kembang gilos. gebus sgt...

cantik oren ni. :)


Sunday, 20 April 2014

Budak demam

Tiba2 bgn pg td terasa badan dia panas. Mcm demam. Kebetulan hari ni Ada jemputan majlis bertunang anak Sedara Suamiku kat prt buntar. Pukul 10 pg tu masa kami bersiap nak ke sana...tiba2 badan Dia jd panas sgt. Terus bg mkn ubat demam. Cepat pula kesan ubat tu. 
Dlm masa tak sampai 30 minit...Dah keluar peluh dgn jayanya. Hebat....
Peluh sakan....tp ptg td Dah panas semula bdn Dia. Bg sekali lg ubat. Adegan yg sama. Lps tu terus kluar peluh dgn byknya. Tak tau la nak bertahan lama mana. Harap2 demam Dia  kali ni tak melarat la kan. 

Friday, 18 April 2014

Hari ni


Suka hati Dok selfie dlm keta awal pg td. Hahahah. Terasa lapar...tgh boring dlm perhimpunan blanan. Wlaupun selepas mkn ni
Tak kenyang la dgn perut cik kiah yg. Bergulung2 ni. Hahahahah. Berlapis. Takat itu je tu...Dok Kat sudut sj tu


Thursday, 17 April 2014

M mlm td

suuamiku rajin dok sikat bulu oren dan M mlm td. lepas sikat tu...bini dia yg terhegeh2 pi ambik gmbr M dan oren. hahahaha. sbb nampak lawa lepas disikat. hahahhaha. jom tgk..

tgk bulu M. kembang gilos dah kat leher tu. ni namanya ada keturunan mainecoon. org yg jual M dulu tu kata.

 M buat adegan nak bermanja la pulak...


 tgk...hidung besar. hahhahahah.

oren yg tgh jaki tgk kami kat sangkar M. hahahahhaha.


lps tu terus wasap gmbr M kat kwn cik kiah. dia pun ada kucing 'kembar' si M. hahahhahah. sbb muka dan kaler sama sebijik mcm M. kami pun gelak2 dok lawan tukar gambar kucing masing2. nampak sgt laaa mempunyai hobi yg sama. :)

Wednesday, 16 April 2014

semak!!

menggambarkan apa yg cik kiah rasa sekarang ni. SEMAK!!


bersisik di mata cik kiah

suka tgk ikan ni...bersinar2 sisiknya. geram tgk...keindahan dunia. kdg2 ada benda yg kita suka tgk...dan kdg2 ada benda yg kita tak suka nak tgk. nak cerita apa pg ni? tak ada cerita sbb angin tak brp nak ok.