Monday, 22 December 2014

Mak & anak2nya


Adegan dlm kereta...yg makin terasa sempitnya. Mungkin sbb cik kiah pun Dah makin kembang. Makin lebaq. Makin bunc...

Kasut baru

Baik layan diri sendiri sebelum ambik tau masalah luaran. Masalah sendiri pun belambak nak kena urus. Pg ni cik kiah nak tayang kasut baru Ku. Hahahahaha. Terlajak over tak? Over...over. 

Ada cantik tak Adik manis??? Hahahaha. Blog aku...aku punya suka laa kan nak tayang kaki ke apa. Hahhaha. Ok laaa. Nak pi library sat. Ahli akademik laaa katakan...hahahahha. Poyos. Nak pi cari buku sat. Eh!!! Buka ke library?? Hahahahha. Nampak sgt laa kan. Jarang ke library. 

Sunday, 21 December 2014

Terkadang

Kadang2 layan pets lg ok dr layan manusia. Kdg2 kita tak brp nak faham dgn perangai org. Mcm2 yg pelik. Konpius juga...org yg pelik atau cik kiah yg pelik. Hahahah. Konpius. Jom lyn pic cik merah pulak. 

Comei kan??? Mcm pakai gincu merah. Hahahahha. Kdg2 kena Ada daya imaginasi yg lebih sikit bila melihat sesuatu...mcm zulaikha...


Tgk awan Kat gunung jerai...Dia kata itu salji. Bila laaa nak turun salji Kat Rumah kita kan mak? Hahahahha. 

Tolong la....


Tolong la...no more pic pls...mlm ni cik kiah sesaja edit gmbr guna insta. Sblm lena...jamu mata edit2 gmbr. 

Friday, 19 December 2014

Kawan2 cik merah



Ini antara kawan2 cik merah yg Ada dlm aqua tu. Sorry la sbb kualiti air yg tak ok. So gmbr pun jd kelabu. 




Jgn Tanya cik kiah apa jenis Nama Ikan yg jd kwn cik merah tu. Itu semua keja suamiku. Bab Ikan dan kucing...semua keja Dia. Cik kiah cuma suka snap pic sj. Mls bab2 nak menguruskan ni. Baloq!!! Hahahahha. 




Ikut mak Mai ofis...tapi...

Dua beradik ni nak Ikut cik kiah Mai ofis td. Tak Ada maknanya...sama ja aktiviti mcm Dok Kat Rumah. Hahahah. Anak2 zaman skrg. 

Thursday, 18 December 2014

Letih

Hari ni cik kiah tak boleh nak kata apa. Dok senyap2 Kat bilik sbb rasa letih. Mula tu sampai ofis pg td rasa mengantuk...penin. Melugai mcmana Tah. Ambik bantal dan baring sat. Tp Masih lg rasa penin. Mcm nak muntah. Letih ja rasa. Lembek rasa. Apa pun tak terbuat. Ada yg tegur knp muka nampak pucat. Pdhal Dah mekap sikit2 Dah tu. Tgk sikit muka yg Pucat pg td. 
Pucat tak. Letih sgt rasa. Tak tau la apa puncanya. Mungkin terlampau byk mkn gulai bawal pg td. Hahhahah. Mungkin. Sampai pukul 2 td kwn cik kiah tegur lg...why nampak Pucat tak berseri ja muka. Lps tu cik kiah pun try la nak bg berseri muka. 
Ermmm...nampak merah sikit kan. Masih rasa letih lagi tp tak la seteruk pg td. Pelik betul. Konpius!!!