Friday, 18 April 2014

Hari ni


Suka hati Dok selfie dlm keta awal pg td. Hahahah. Terasa lapar...tgh boring dlm perhimpunan blanan. Wlaupun selepas mkn ni
Tak kenyang la dgn perut cik kiah yg. Bergulung2 ni. Hahahahah. Berlapis. Takat itu je tu...Dok Kat sudut sj tu


Thursday, 17 April 2014

M mlm td

suuamiku rajin dok sikat bulu oren dan M mlm td. lepas sikat tu...bini dia yg terhegeh2 pi ambik gmbr M dan oren. hahahaha. sbb nampak lawa lepas disikat. hahahhaha. jom tgk..

tgk bulu M. kembang gilos dah kat leher tu. ni namanya ada keturunan mainecoon. org yg jual M dulu tu kata.

 M buat adegan nak bermanja la pulak...


 tgk...hidung besar. hahhahahah.

oren yg tgh jaki tgk kami kat sangkar M. hahahahhaha.


lps tu terus wasap gmbr M kat kwn cik kiah. dia pun ada kucing 'kembar' si M. hahahhahah. sbb muka dan kaler sama sebijik mcm M. kami pun gelak2 dok lawan tukar gambar kucing masing2. nampak sgt laaa mempunyai hobi yg sama. :)

Wednesday, 16 April 2014

semak!!

menggambarkan apa yg cik kiah rasa sekarang ni. SEMAK!!


bersisik di mata cik kiah

suka tgk ikan ni...bersinar2 sisiknya. geram tgk...keindahan dunia. kdg2 ada benda yg kita suka tgk...dan kdg2 ada benda yg kita tak suka nak tgk. nak cerita apa pg ni? tak ada cerita sbb angin tak brp nak ok.




Saturday, 12 April 2014

Aktiviti bersama pets

Ini la aktiviti cik kiah tiap2 mlm. 








Kalau boleh nak lari jauh2 sj ni....Hahahahahha 


Pencinta haiwan....



Kembang sungguh bulu M skrg ni.