Monday, 13 October 2014

Pic



Ada kawan dlm group wasap sekolah lama...hantar gmbr ni. Suka tgk. Cute. Kreatif. 










Cantik sgt. Selalu cik kiah tgk retis tayang gmbr separa bogel baby depa. Comei tp mcm tak kreatif mcm ni. Yg ni kreatif dan lagi cantik la pulak...suka tgk

no title

Ok...nak cerita apa hari ni? isnin 13 oktober 2014..cik kiah bertugas sbg setiausaha untuk meeting akademik. ermm...setiausaha ja tau. cik kiah tak ada tanggungjwb lain pun. lain2 peranan tak ada masa meeting tu. cik kiah ni org bawahan je. yg menurut perintah. hahahahha. well...sbb org pertama yg sampai kat situ pg td...maka sempat laa buat adegan gedik sikit. saja...sukahati makcik laa kan. ish!! bulatnya makcik skrg ni kan. toloon la. so...apa langkah yg perlu dibuat kalau dah ketara sgt kebulatannya ni??? hhhahahahah. kebulatan dan kelebaran ni. sbr sj laa. gmbr yg atas ni guna kamera biasa yg ada kat iphone...gambr yg bawah ni pula guna apps Camera360. beza sikit ja pun kan.
tang bulat dan kembang dan lebar tu tetap sama jugak. tak beza pun. tak pa kot kalau guna Camera360 tu cik kiah nampak makin slim ke...ok jugak. ini mcm sama ja. ermmm
ini pulak gmbr cinta hati cik kiah yg ada kat rumah tu...silky white. makin sihat dan kembang bulu si oren ni. geram tgk. bulu tu dah laa lembut...gebu ja. sebenarnya muka oren ni kecik ja. bulu ja yg mengembangkan muka oren ni.

Thursday, 9 October 2014

Saree


Cik kiah ni mmg mcm2 sgt kan...tah apa2. Tp mmg cik kiah amat suka dgn kain saree. Why?? Suka ni tak la sampai suka nak pakai saree. Hahahahah. Tak la sampai mcm tu. Tp cik kiah mmg suka dgn material...corak & kaler kain saree. Pelik ke? Biasa la tu kan. Kain ni nampak mcm cantik juga klu buat baju kurung. Cantik tak? 

Tuesday, 7 October 2014

Musim kot


Nampak sgt cik kiah tadak keja kan...Hahahahah. Suamiku tadak Kat Rumah ptg ni. Balik kampung dgn anak2. Balik keja td cik kiah terus lepas kan Oren dan M dari sangkar. Tgk2 mmg dua2 ekor tu tgh galak sakan. Terus M ligan Oren. Hahahahahha. Kerabat terus Kat bawah meja. Sbr sj la. Kucing pun tau malu juga kot. Buat projek Kat bwh meja takut org tgk kot. Hahahahah. Tp tuan depa ni tetap usha juga. Nampaknya mcm M tak brp reti sgt lg. asyik tersasar ja. Hahahahahha. Sbr ya. 

yg sedih

pg2 tgk paper pasai selfie sebelum kemalangan kat terowong menora...dlm paper kata bkn sebab selfie...tu yg lag berminat nak tau tu. dan terus google dan jumpa ni...
http://www.suara.tv/2014/10/05/video-mangsa-sempat-selfie-sebelum-kemalangan-maut-di-terowong-menora/
aduh!! sedih laa pulak lepas tgk tu. berjujuran airmata tgk. benda nak jadikan...agaknya mmg betul laa bkn sbb selfie...sbbnya...lokasi selfie tu rasanya di lorong kiri...lorong slow. dan kemalangan tu di lorong kanan. dan dr gmbr dan video tu mmg nyata sgt lori tu yg langgar pungkok keta tu. ya ALLAH...insaf seketika. dengar suara lelaki ala2 meraung ckp kat family dia..."mak dah tak ada"...aduh!! sedihnya.

Kucing kawan2ku

Babab Nama kucing ni...milik kawan cik kiah yg juga pencinta kucing. Comei kan...ada iras M. Manja. 
Port kegemaran si babab ni utk Lena. Hahahahah. Pandai ja pilih lokasi yg selesa.

Ini pulak kucing2 milik sal kawan cik kiah juga. Ini lg ganas tahap cinta kan kucing. Mmg syg gila2 punya la ni. Kucing2 ni pun Ada Nama masing2. Semua jenis indoor yg mmg tak penah keluar dr pagar rumah. Tuannya kata klu dgr bunyi Lori atau bas pun takut sgt. Hahahahah. Indoor la katakan. 

Kerusi yg jd port depa landing. Tp tidok mlm dlm bilik sekali dgn tuannya...tgk la gmbr Kat bwh ni...siap dgn selimut lg tu. Hahahahahha





Kambing Gurun

Minyak kambing gurun. Minyak ni amat2 mujarab utk mcm2 penyakit. Yg keluarga cik kiah Dah guna utk urut muka mak cik kiah lps Dia kena mild strok br ni. Skrg ni mulut Dia Dah ok. Ikhtiarkan. Salah sorang family cik kiah yg Alami masalah kelemumur yg teruk pulak telah sapu myk ni di kulit kepala pd bhgn yg kritikal kelemumur. Dan nampaknya telah berjaya mengurangkan masalah kelemumur di kepalanya. Semua tu terjadi dgn izin Allah jugakan. Usaha ja utk ke arah kebaikan.