Wednesday, 25 February 2015

Yek atas meja ofis mak


Yek tertinggal dlm beg tgn cik kiah...

Esok

Kerja yg Perlu dibuat esok...
1. Minit
2. Minit 
3. Minit

Hahahhaahh. Ayoyo!!! Minit...minit...oksigen diperlukan. 

Nak cerita apa??

layan ni lg best...

Asyik2 Ikan...tak pun kucing...knp?? Sbb Dah itu ja yg cik kiah Ada. Mls laaa nak cerita hal2 melibatkan keluarga...Hal melibatkan ofis...Hal anak2...boleh laaa kdg2 itu pun kena tapis2 juga. Sbb Ada org penah ckp...hati2 Jgn suka sgt tayang2 apa yg kita Ada. Kdg2 Ada org yg suka tgk...kdg2 Ada org yg tak suka tgk. So kena fikir apa kesannya lepas tu. Adakah Akan jd negatif atau positif. So...cik kiah fikir2...elok laaa tempek gmbr pets ja. Hahahahh. Pets ni tak menyakitkan mata dan hati org lain. Bg yg Gemar pets ni faham laa mcmana kan.

Tuesday, 24 February 2015

Cerita budak paling gemuk

Hahhahaha. Bkn budak laaa tp anak kucing sebenarnya. Nak tunjuk gmbr anak si Oren yg paling besar. Tadak Nama lg sbb Masih blur sama Ada jantan  atau betina. Tp nampak byk tu mcm jantan laaa budak gemuk ni. 

Gambar Pandangan dr blkg. Nampak kembang betul bulu. Putih gebu. Ada itam sikit Kat telinga dan ekor belang2 itam sama mcm M. 





Kelebihan budak gemuk ni adalah sbb gemuk Dia tu...dan bulu kembang dan gebu. Tp muka tu biasa2 sj sbb kaler putih plain mcm tu sj kan. Tp cer tgk gmbr Sedara Dia yg sekor lg ni...geram tgk. Yg ni kurus sikit. Tp comei. Muka bulat dan nampak manja. 



Comeikan. Hahahahahah. Cik kiah amat geram tgk. Siap ambik dan cium sikit Kat hidung tu. Hahahahaha. Sbr sj laaa. Comel sungguh ciptaan Allah ni. 



Wednesday, 18 February 2015

Cute


Dah mula buka mata...cute kan. Tp yg paling gemuk ja yg buka mata. Yg lain2 belum lg. 

Tgk!!! Lena tu. Hahahahahah. Geram betul tgk. 



Yg Ada kaler hitam pun cute...bulat ja muka.